Jak czytamy w komunikacie firmy, nowe logo jest wyrazistsze, bardziej rozpoznawalne a także lepiej uwypukla nacisk na nieruchomości logistyczne oraz wysokie kompetencje, by zapewnić najbardziej elastyczne rozwiązania przestrzenne dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta.
 
- Chociaż w dalszym ciągu skupiamy się na na dostarczaniu najlepszych w swej klasie rozwiązań przestrzennych, gdy chodzi o zarządzanie aktywami i powierzchnie logistyczne, odświeżenie wizerunku jest pozytywnym i naturalnym krokiem w rozwoju naszej marki - mówi Mo Barzegar, dyrektor generalny i prezes Logicor.

dostarczaniu najlepszych rozwiązań w zarządzaniu nieruchomościami magazynowymi i z branży nieruchomości, skupiająca się na powiadaniu i zarządzaniu nowoczesnymi aktywami logistycznymi dystrybucyjnymi. W chwili obecnej Logicor posiada w swym portfolio ponad 7,7 mln mkw. powierzchni w obiektach czołowych na czołowych rynkach logistycznych znajdujących się w 12 krajach.