Ponad dekada współpracy i ciągły rozwój

 

Partnerstwo Logwin Poland i Nespresso trwa nieprzerwanie od 2011 roku, obejmując obsługę logistyki kontraktowej dla trzech głównych kanałów sprzedaży: e-commerce, retail oraz B2B. W ostatnich miesiącach firmy przeprowadziły kompleksową przebudowę procesów logistycznych, dzięki której przepustowość operacyjna wzrosła o niemal 30%.

 

Modernizacja objęła m.in. rozbudowę stref kompletacji w systemie Pick-to-Light (P2L) dla linii produktowych Nespresso: Original Line (OL) i Vertuo Line (VL). Co istotne, wszystkie prace zrealizowano w zaledwie miesiąc, bez zakłóceń w bieżącej obsłudze zamówień.

 

Efektywność i satysfakcja klienta na pierwszym miejscu

 

– Współpraca z Logwin Poland od lat stanowi dla nas fundament w obszarze logistyki kontraktowej. Ostatnie modernizacje procesów i infrastruktury magazynowej, znacząco wzmocniły naszą efektywność i elastyczność. Dzięki tym działaniom jesteśmy w stanie jeszcze szybciej i sprawniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów w kanałach e-commerce, retail oraz B2B. To bezpośrednio przekłada się na wyższy poziom satysfakcji i lojalności naszych odbiorców – podkreśla Julita Palmowska, customer care & operations manager w Nestlé Nespresso SA.

 

Integracja systemowa i kolejne innowacje

 

Kolejnym etapem współpracy jest pełna integracja systemowa pomiędzy Logwin Poland a Nespresso, która umożliwi automatyzację wymiany informacji i wdrażanie nowych, technologicznych rozwiązań.

 

– Przedłużenie współpracy to dla nas potwierdzenie skuteczności przyjętej strategii. Największą wartością są partnerskie relacje z Nespresso, które pozwalają działać jak jeden zespół i realizować ambitne cele. W logistyce, gdzie przewagę budują niezawodność i elastyczność, takie podejście ma kluczowe znaczenie – mówi Marek Klichowicz, branch manager Logwin odpowiedzialny za współpracę z Nespresso.

 

Logwin – globalny ekspert w logistyce

 

Logwin Poland jest częścią międzynarodowej Grupy Logwin AG, która działa w 36 krajach, w 190 lokalizacjach na całym świecie, zatrudniając ponad 4 tys. pracowników. W Polsce firma obecna jest od 2003 roku i posiada oddziały m.in. w Rzeszowie, Piasecznie, Nadarzynie, Warszawie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu oraz Wojkowicach.

 

źródło: Logwin Poland