Dlaczego warto zarejestrować się na naszym portalu?

Szukają Państwo magazynu do wynajęcia czy też może mają Państwo magazyn na wynajem? Lub po prostu zakres usług oferowanych przez Państwa firmę obejmuje rynek powierzchni magazynowych i pragnęliby Państwo zapoznać docelową grupę klientów ze swymi usługami? We wszystkich tych przypadkach warto zarejestrować firmę na naszym portalu. Po rejestracji będą mogli Państwo wybrać i skorzystać z naszych usług, dzięki którym znacząco zwiększą się szanse osiągnięcia założonych przez Państwa celów.

Jakie firmy mogą zarejestrować się na naszym portalu?

Wszelkie firmy, których pole działania obejmuje rynek powierzchni magazynowych bądź są też w jakikolwiek sposób z nim związane. Niezależnie czy są to firmy poszukujące powierzchni magazynowych do wynajęcia, promujące usługi w dziedzinie kierownictwa, konsultanci, fundusze inwestycyjne, banki, firmy prawnicze, zarządzający kapitałem, właściciele – wszystkie te podmioty mogą zarejestrować się na naszej stronie.

Jakie usługi oferuje portal zarejestrowanym firmom?

Firmy mogą korzystać z ekskluzywnych funkcji dotyczących tego typu podmiotów: obsługa przychodzących zapytań ofertowych oraz poczty wewnętrznej wybór ulubionych magazynów monitoring konkurujących magazynów porównywanie magazynów Ponadto: dodawanie transakcji dodawanie wiadomości (nie mylić z artykułami PR) dodawanie i reklama nieruchomości wybór wyglądu karty danych firmy i profilu reklamowego firmy dodawanie ofert pracy indywidualny interfejs Panelu Administracyjnego

Gdzie się logują firmy?

Poprzez moduł logowania w prawym górnym rogu portalu.

Jakie opłaty wiążą się z zarejestrowaniem firmy?

W zależności od potrzeb konkretnej firmy można wybrać spośród 2 różnych dostępnych pakietów.

W jaki sposób mogę dodać logo firmy?

Logo firmy można dodać poprzez Panel Adinistracyjny, gdzie można się zalogować używając danych logowania zapisanych podczas rejestracji. Proszę kliknąć na menu „Dane firmy”, tam można znaleźć menu „Dodaj logo” tuż obok nazwy firmy.

Co zrobić, jeśli nie otrzymałam/em e-maila aktywacyjnego?

Prosimy o kontakt bezpośrednio przez telefon lub za pomocą poczty internetowej, byśmy mogli jak najszybciej zająć się tym problemem.

Jak mogę się zalogować, jeśli nie pamiętam hasła?

Można zażądać nowego hasła za pomocą funkcji „Zapomniane hasło”, znajdującej się na stronie logowania w prawym górnym rogu strony.