Rynek magazynowy w Polsce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki. Wzrost popytu na usługi logistyczne i składowanie wynika z dynamicznego rozwoju e-commerce, inwestycji zagranicznych i modernizacji infrastruktury transportowej. Jednym z segmentów rynku magazynowego, który wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, jest przechowywanie baterii i akumulatorów. Te produkty są nie tylko niebezpieczne dla środowiska, ale także podlegają rygorystycznym normom bezpieczeństwa i jakości. Jak radzi sobie z tym wyzwaniem firma ADECON, która posiada jeden z najnowocześniejszych magazynów do przechowywania baterii i akumulatorów w Polsce? O tym rozmawiamy z Panem Adamem Cozaś, Business Development Director w firmie ADECON.
Przedstawiamy Państwu wywiad z Maciejem Kupś, menadżerem ds partnerstw strategicznych w agencji pracy Gremi Personal. Zapytaliśmy go, jak wygląda sytuacja na rynku pracy w tej branży, jakie są najnowsze trendy i oczekiwania klientów i pracowników, oraz jak Gremi Personal wyróżnia się na tle konkurencji i zapewnia wysoką jakość usług. Zapraszamy do zapoznania się z ciekawą rozmową!
W obliczu rosnących wymagań rynku magazynowego, firma „Kuropasz” otwiera nowy rozdział w swojej działalności. Inwestycje w nowoczesne magazyny klasy A, które nie tylko podnoszą standardy obsługi klienta, ale również stawiają na ekologiczne i efektywne energetycznie rozwiązania. Łukasz Sokołowski, przedstawiciel firmy dzieli się wizją i korzyściami płynącymi z tej strategicznej decyzji.
Jako redaktor portalu magazynowego magazynyinfo.pl, miałem przyjemność przeprowadzić wywiad z dyrektorem firmy Trans Południe Sp. z o.o., Rafałem Pijarem Oto nasza rozmowa:
W naszej branży tylko jedno jest pewne – ciągła zmiana. W aktualnej sytuacji to stwierdzenie nabrało nowej wartości, a minione czasy wspominamy z perspektywy jako zdecydowanie stabilniejsze. Dlatego w mojej ocenie klienci oczekują obecnie głównie elastyczności i gotowości do podejmowania niestandardowych wyzwań – mówi Zbigniew Dróżdż, prezes zarządu firmy Franklin Sp. z o.o. sp. k.
Pandemia, która zastała nas w zeszłym roku, przyniosła niesamowicie burzliwy czas, będący okresem bez precedensu w ostatnich kilkunastu latach. Wiele firm, w tym również nieruchomościowych, musiało zmodyfikować zakresy świadczonych usług, a niemal wszystkie zacząć komunikować się w warunkach zbliżonych do kryzysowych. Jak zmieniła się komunikacja na rynku nieruchomości w pandemicznej rzeczywistości, opowie Patrycja Rabińska, właścicielka agencji PR Mariel & Haan Communications.
Zmiany na rynku nieruchomości wywołane pandemią to przede wszystkim powrót do łask magazynów – to one cieszą się obecnie ogromnym zainteresowaniem. Na rynku magazynowym trwa hossa, pojawiają się nowi inwestorzy, a obok nich zaczynają być aktywne także firmy obecne już w Polsce, ale dotąd kojarzone z innymi sektorami nieruchomości. O rosnącym znaczeniu e-commerce, transakcjach typu forward sale, dobrych prognozach dla rynku logistyki i przewagach konkurencyjnych dostawców opowiada Grzegorz Skowroński – radca prawny specjalizujący się w prawie nieruchomości i budowlanym, partner w warszawskim biurze Wolf Theiss.
Używamy plików cookie, aby zoptymalizować funkcjonalność witryny i zapewnić najlepszą możliwą obsługę.
Ta strona używa plików cookie do przechowywania informacji na komputerze użytkownika.
Niektóre z tych plików cookie są niezbędne, podczas gdy inne pomagają nam poprawić komfort użytkownika, zapewniając wgląd w sposób korzystania z witryny.
Zaakceptuj zalecane ustawienia
Niezbędne pliki cookie
Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów. Witryna nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie i można je wyłączyć tylko poprzez zmianę preferencji przeglądarki.
Analityka
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą stronę internetową poprzez gromadzenie i raportowanie informacji na temat jej użytkowania.
Marketing
Używamy marketingowych plików cookie, aby poprawić trafność otrzymywanych kampanii reklamowych.
Pliki cookie udostępniania społecznościowego
Używamy niektórych wtyczek udostępniania społecznościowego, aby umożliwić udostępnianie niektórych stron naszej witryny w mediach społecznościowych.